Translate

maanantai 20. elokuuta 2012

Roppakaupalla raitista ilmaa

Perromaisia harrastuspäiviä vietin Shanian kanssa viikonloppuna
Kunkkulassa Hartolassa. Siellä pääsimme kokeilemaan
eri lajeja jotka oli ennestään vieraita kuten rallytokoa ja
verijälkeä. Agilitylle jäi myös aikaa sekä vauhdikkaalle
yhdessä ololle.

Tässä näette kuinka riemuissani olin kun sain roppakaupalla laatuaikaa, huippukaverien kera. Tää oli Salma. Huomatkaa mun rennon letkeet lanteet, tähän ei kaikki kykene.

Mun lempilaji, aksa.

Tässä mun mutsi Inez näyttää mulle mallia.

Jokaiseen kunnon leiriin kuuluu ainakin yksi romanssi, mut se jäi lyhyeen kun meidät löydettiin yläkerrasta vaikka yritettiin harhauttaa porukat.Mut ei me mitään tehty...... ei varmasti.

Sitten mä bongasin tän ruskeen kundin, hypähdin ihan ilmaan kun se katso mua silmiin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti